Om oss

Hosjö Thaimassage är en salong i Falun som erbjuder traditionella Thai-behandlingar. Vi har lång erfarenhet av olika massagebehandlingar och vår personal är utbildad i Thailand. Vår salong är belägen i en lugn och rofylld miljö, där du kan koppla av och få en stunds avkoppling för både kropp och själ. Vi strävar efter att erbjuda våra kunder hög kvalitet och god service, och vi är stolta över att kunna erbjuda en avslappnande och professionell upplevelse för alla som besöker vår salong.

• Traditionell Thaimassage - en populär behandling som består av en kombination av akupressur, stretchning och yoga. Denna behandling hjälper till att öka flexibiliteten, minska stress och lindra muskelsmärta.
  • Traditionell oljemassage är en något mjukare form av massage än thailändsk massage och föredras därför av många. Akupressur tekniker används flitigt och oljan gör att det upplevs mjukt och behagligt.
  • Aromaterapi massage - en avkopplande massage som kombinerar väldoftande oljor med massage för att minska eller eliminera smärta, mildra muskelkramper och spänningar, minska oro och stress och främja en allmän känsla av lugn, avslappning och välmående.

Hosjö Thaimassage i Falun öppnar 1 oktober 2024 och kommer att erbjuda sina kunder avkopplande och välgörande Thai-behandlingar. Våra erfarna massörer har en gedigen utbildning och lång erfarenhet inom olika massagebehandlingar, vilket gör att våra kunder alltid får en professionell och skräddarsydd behandling utifrån deras individuella behov.